HANDPHONE: HANYA TAHU MENGGUNAKAN TETAPI TIDAK FAHAM KEGUNAANNYA











KURSUS PENGENDALIAN HANDPHONE SECARA MUDAH
(Sesuai untuk setiap golongan termasuk suri rumah kerana penyampaian dibuat dalam bahasa yang mudah)

Hampir kesemua daripada masyarakat di negara ini tidak kira usia sudah memiliki handphone. Apabila sesebuah handphone mempunyai fungsi yang dipelbagaikan, maka ianya dipanggil Smartphone. Tapi berapa ramaikah daripada kita yang memanfaatkan smartphone ini sebagai bahan ilmu pengetahuan?
Tidak dinafikan ianya membawa banyak kemudaratan apabila tidak ditangani dengan betul. Sukar untuk kita membendungnya terutama dalam mengawal penggunaan kandungan terlarang dikalangan anak-anak kita. Selain daripada membina satu disiplin , sebenarnya ibubapa boleh memantau kandungan yang terdapat dalam handphone anak kita serta mengawal pergerakan anak-anak kita dengan mengunakan smartphone ini,
Selain daripada perkara di atas, saya percaya jika kita mengetahui kaedah mencari bahan berpengetahuan yang tepat, sudah pasti anak-anak kita akan mula menunjukkan minat menimba ilmu pengetahuan melalui smartphone ini. 
Tetapi bagaimanakah caranya?
Handphone merupakan alat perhubungan yang penting. tapi adakah anda mahir kaedah mengendalikan handphone anda? Bagaimana untuk menyimpan dan memadam perkara yang penting dan benda yang anda tidak mahu simpan? Bagaimana untuk mendapatkan semula item yang anda telah terdelete secara tidak sengaja? Kadangkala handphone anda menjadi perlahan dan tidak mempunyai memory yang cukup untuk menyimpan maklumat terbaru, maka apa perlu dilakukan? Tahukah anda bahawa dengan mengetahui teknik tertentu, anda boleh mendapatkan nombor rakan anda yang tersimpan dalam handphone, tanpa handphone anda berada disisi?
Hari ini handphone bukan sahaja menjadi satu alat perhubungan tetapi juga menjadi satu tempat menyimpan maklumat seperti dokumen, gambar dll. Jika handphone anda kecurian atau hilang, bagaimana anda hendak mengesan lokasi handphone anda? Bagaimana untuk menghalang mereka daripada membuka handphone anda? Bagaimana untuk mengawal handphone anda dari jarak jauh malah anda boleh mendelete data dalam handphone anda apabila ia dicuri.
Bagaimana pula dengan kaedah untuk menjadikan handphone sebagai alat untuk mengetahui lokasi anak anda dan orang tersayang pada setiap waktu? Terdapat pelbagai lagi teknik untuk mengetahui isikandungan dalam handphone orang yang disayangi yang perlu anda pelajari.
JIka anda berminat untuk mempelajari teknik-teknik tersebut, saya akan mengendalikan Kursus Pengendalian Handphone Android (bukan i-phone) selama 3 jam bertempat di Kuala Lumpur pada hari berikut:

DIJALANKAN PADA SETIAP HARI BERIKUT:  
  • SABTU    : Sesi Pagi 8.00 am -12.00 pm 
                      : Sesi petang 2.00 pm – 5.00 pm
  • AHAD      : Sesi Pagi 8.00 am -12.00 pm 
                      : Sesi petang 2.00 pm – 5.00 pm
(Setiap sesi berlangsung selama 3 jam sahaja)

TEMPAT :
SUITE 307, TINGKAT 30, BINJAI 8 PREMIUM SOHO, LORONG BINJAI, KUALA LUMPUR

YURAN:
RM 200.00 sahaja

TERHAD KEPADA 5 orang setiap sesi. Tempat adalah terjamin kepada mereka yang telah membuat pembayaran awal.

HUBUNGI & WHATSAP: 03.23892752 (Pejabat / )019.372.1449 (zul)/  019.330.3950 (zue)
PERTANYAAN: Sila Inbox Di Page ini.

Comments

Popular posts from this blog

JADUAL WAKTU ANJAL

MEMBENTUK KREDIBILITI GURU

PERBEZAAN MENGAJAR DAN MENDIDIK